ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
"...Ζούμε στον 21ο αιώνα, όμως ακόμα χρησιμοποιούμε κινητήρες εσωτερικής καύσης με ορυκτά καύσιμα (πετρέλαιο, βενζίνη, φυσικό αέριο και υγραέριο), ενώ υπάρχει η καινοτομία του υδρογόνου. Υδρογόνο, νερό και οξυγόνο χρησιμοποιούνται πριν εδραιωθεί η βενζίνη ως καύσιμο. Συνεπώς μπορούμε να χτίσουμε ένα εργοστάσιο παραγωγής υδρογόνου με έκταση 500 τ.μ. και να παράγουμε υδρογόνο. Δεν είναι πρόβλημα παραγωγής ή μηχανημάτων.
"...Ζούμε στον 21ο αιώνα, όμως ακόμα χρησιμοποιούμε κινητήρες εσωτερικής καύσης με ορυκτά καύσιμα (πετρέλαιο, βενζίνη, φυσικό αέριο και υγραέριο), ενώ υπάρχει η καινοτομία του υδρογόνου. Υδρογόνο, νερό και οξυγόνο χρησιμοποιούνται πριν εδραιωθεί η βενζίνη ως καύσιμο. Συνεπώς μπορούμε να χτίσουμε ένα εργοστάσιο παραγωγής υδρογόνου με έκταση 500 τ.μ. και να παράγουμε υδρογόνο. Δεν είναι πρόβλημα παραγωγής ή μηχανημάτων.
Τα ορυκτά καύσιμα όταν καίγονται παράγουν επιβλαβείς για τον άνθρωπο και το περιβάλλον ρύπους , ενώ το υδρογόνο νερό. Συνεπώς θα μπορούσαμε την επόμενη ημέρα να κινούμε τα οχήματά μας (τρένα, αυτοκίνητα, φορτηγά κλπ) με την χρήση υδρογόνου που δεν παράγει μολυσματικά κατάλοιπα.
Η μετάβαση σε υδρογόνο είναι πολύ εύκολη υπόθεση. Κάποια στιγμή το πετρέλαιο θα εξαντληθεί οπότε δεν θα μολύνουμε τις θάλασσές μας αντλώντας το, ούτε θα χρησιμοποιούμε διυλιστήρια, όμως το πετρέλαιο που θα εξάγεται δεν θα προορίζεται για καύση αλλά ως πρώτη ύλη στην βιομηχανία..."
https://www.youtube.com/watch?v=057Cc36k1Hk
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου